tirsdag 16. april 2013

Depeche design :)

Forrige tirsdag i kirka var det et lite bord dekt med masse fine skinnvesker fra det danske designmerket Depeche, og når man får kjøpe skinnvesker til en sterkt redusert pris (under halv pris) er det ikke lett å stå over :)


To nye vesker ble med hjem i veska mi, ettersom jeg bare har store vesker fra før, så trengte jeg jo to mindre? Uansett, jeg er kjempefornøyd:


Den minste er en Iphone/selskapsveske, og jeg kan velge om jeg vil bruke skulderreim eller håndleddreim, den er uansett utrolig stilig. Men, så klarte jeg ikke å unnvære den andre sorte heller, den rommer litt mer, og den lommen i front har plass til masse bankkort/førekort osv, kan også på denne velge mellom skulder eller håndleddreim :)

Om det frister med en titt, så er hjemmesiden deres dette: http://depeche.eu/

Føler jeg har shoppet litt i det siste nå, er jo gøy å handle med seg noen klær hjem til Norge også, ellers er det jo såpass mye billigere her enn hjemme, og da er det jo enda mer gøy :)

I dag har vi hatt en fin vårtemperatur her på rundt 18 grader, sola er fraværende, men det gjør ikke noe :)

Hører våren har kommet til Midt Norge og, så ønsker dere alle en fin vårdag :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar