lørdag 13. april 2013

Shoppingtur til Busan

I går morges var vi sju damer som dro på shoppingtur til Busan, først på planen var Shinsegae (verdens største departmentstore) hvor vi skulle på et par butikker før vi skulle dra avgårde til Lotte Aqua. Shinsegae er ikke noe spesielt senter for meg, men dro dit fordi det kun er de som har H&M og Toms. Toms sko er veldig populært her nede, og nesten alle damene jeg kjenner har iallefall ett par hver, nå ville jeg bli medlem i "klubben" også.

Men, før shoppingen var damene kaffetørste:


På Shinsegae delte vi oss i tre grupper, Vibeke og jeg er noe treg inne på H&M og brukte mesteparten av tiden der inne, endte opp med en bukse og tre topper der. Deretter gikk vi på Toms, og endelig fant jeg meg ett par sko, de var kjempefine, og skal ikke se bort ifra at det blir ett par til etterhvert :)

Deretter endte det opp med at kun Vibeke og jeg dro videre til Lotte Aqua for å fortsette shoppingen der, vi vet om noen kjempefine butikker der også som vi gjerne vil ha med oss når vi først var i Busan. Der oppdaget vi også en ny Toms-avdeling, så nå trenger vi ikke lengre å dra inn til Shinsegae for å skaffe oss de fantastiske skoene:) Etter en bedre lunsj, var vi klare:



Vi kom oss selvfølgelig ikke fra Lotte før i 6 tiden, klarer aldri å komme oss hjem i rett tid, måtte jo ha en liten forfriskning før vi dro også:


Altså, så langt i blogginnlegget ser det ut til at vi kun har spist oss gjennom dagen, men ble faktisk litt i posene etterhvert også, her er noen av kjøpene mine:


Fant meg endelig en bomberjakke, og i tillegg hadde den vårens stripemote, to fluer i en smekk det :)


I tillegg kjøpte jeg meg enda en topp på H&M og en superdeilig dongeribukse på Mango, Niklas fikk også noen fine ting fra Zara Kids, de har den mest fantastiske gutteavdelingen jeg har sett på lenge :)


På turen hjem ble vi en erfaring rikere, vi kjøpte billetter i en kiosk, og fikk vite at bussen gikk om noen minutter, bussen kom, og dro.....uten oss, den var nemlig full, deretter måtte vi stå i busskø i 45 minutter til neste buss kom. Og, dette var en busskø vi ikke kunne forlate, hvis vi gikk, måtte vi stille oss bakerst, vi hadde heller ingen garanti for å få plass i neste buss heller, da måtte vi ha vente enda nye tre kvarter. Men, heldigvis fikk vi plass på neste buss, det gjorde faktisk hele køa, folka gikk på selv om bussjåføren prøvde å stoppe de, og det endte opp med at flere sto på hele bussturen, her snakker vi en tur på 50 minutter med svinkjøring....Glad jeg fikk seteplass med setebelte iallefall :) Neste gang drar vi til bussterminalen og kjøper billetter med seteanvisning :)

Nå er det lørdagskveld og  norskaften med Idol på skjermen:)

Ha en fin lørdagskveld dere også!


Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar