søndag 1. juli 2012

iPad-lykke

I går ble vi tre stykk veldig lykkelige eiere av iPad 3 :) Vi hadde tidligere lovt Niklas en iPad hvis han var flink på Hils, og etter møte med lærere og en rapport vi var godt fornøyde med, ble vi noen tusenlapper fattigere i går. Og, ettersom Niklas skulle få, måtte jo selvsagt Tony få også (har ikke sett vitnemålet hans enda), og ettersom de fikk, måtte jo jeg også selvfølgelig ha :)

Her holder en veldig glad Niklas godt fast i sin nye iPad:


Og den testes ut allerede i butikken:


Rett hjem for å laste ned spill:


Gutta har kjøpt seg deksel, jeg er så ubestemt og lite impulsiv, så jeg må ut å kjøpe ett i dag:


Ikke rart vi er fornøyde :) Nå er det bare å begynne å laste ned bøker til iBooks, endelig norsk lesestoff igjen :)

I går var Tony sammen med en amerikansk gutt, Austin (broren til en gutt på Hils), de var på et kjøpesenter med masse spillaktiviteter. Der koste de seg i flere timer, og Tony håper han rekker å møte han igjen før vi drar hjem. Vanskelig å få alt til å klaffe når både vi og de skal ut å reise, men tror skal klare å lure det til :)

Etter at Tony kom hjem dro vi ut for å kjøpe iPadene, men først dro vi til Pavilion for å spise på Friday's. Utenfor Pavilion var denne store Adidas fotballen utstilt:


Så, da skjønner dere sikkert hva lørdagsunderholdningen vår ble? Håper vi ikke blir så alt for avhengige :) Men, kjekt å ha når vi er så mye ut å reiser da, så vi har litt mere underholdning på flyplassene, flyene, hotellene osv :)

I morgen drar vi jo til Thailand :) Gleder meg til en skikkelig ferie med gutta nå, værprognosene er så som så, men vi skal kose oss uansett vær og vind vi. Håper bare vi rekker å få en litt gylden brunfarge på kroppen :)

Ha en fortsatt fin søndag da dere. Jeg skal ute å shoppe litt tilbehør til iPad'en før jeg må begynne å pakke :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar