torsdag 19. juli 2012

The End

Det var med delte følelser jeg forlot Malaysia i går kveld, gruet meg mere til å dra fra KL enn jeg gleder meg til å komme hjem. Selv om dette har vært hjemmet mitt i bare 6 måneder, så er det trist å flytte, det er så rart med det. Men, nå er denne perioden over, og vi har forsatt mere å se frem til, vi skal jo til Korea også:)



I går var Tony, Niklas og jeg på Aquaria KLCC, jeg og Niklas har vært der en gang før, og Niklas har mast om at han ville dit igjen. Der er det blant annet en "undersjøisk" tunnel vi går igjennom, hvor vi får se både haier, skilpadder og mange flere fisker, det er veldig fasinerende for både store og små :)

Her er et akvarium med elektrisk ål, det er en fisk som kan gi fra seg opp til 600 volt i støt:

 

Niklas og Tony i tunnelen:


Litt skremmende med en hai på så nært hold:




Niklas, skilpadder og andre fiskearter:


Etter besøket på akvariet var det tid for litt shopping, hårklipp på alle gutta, og pedikyr på mor, før vi dro videre til Binjai hos Stian. Der var vi i noen timer før vi ble plukket opp og kjørt til flyplassen. Flyturen fra KL til Amsterdam tok litt over 12 timer, og gikk forbausende fort, vi sov oss gjennom det meste av turen, og det hjelper jo på :)

I dag har Niklas hatt besøk av Magnus, han har vært dypt savnet :) De lekte ute og koste seg, Niklas synes det er godt og endelig kunne røre seg ute uten å bli gjennombløt av svette:) Så, regner med det blir masse uteaktiviteter dagene framover :)

Nå er vi ferdig utpakket, og har begynt og tatt kveld her i huset, vi har vært våkne i ca 25 timer nå, så synes vi fortjener en god natts søvn nå :) Vi er jo i malaysisk modus enda, og da er klokken 5 om morgenen (+6 timer).

I morgen er det Barnas dag på Hopsjøen, det blir vel en liten tur dit. Og, etter det drar vi en tur til hytta, klarer ikke å holde oss lengre :) Den har vi faktisk savnet mere enn huset vårt :)

Ha en fortsatt fin torsdagskveld :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar