lørdag 14. juli 2012

Skreddersydde sko

På torsdagen var jeg og hentet de siste skreddersydde skoene mine :) Så nå er jeg tre skopar rikere :) Skoene ble jeg ganske fornøyde med, spesielt de han sydde etter bildet jeg ga av ett par Vagabond sandaler :) Alle tre parene er sandaler, frister ikke med tette sko her nede, så håper på varme dager i Korea også, slik at de blir flittig brukt :)

Her er de, det første paret er de jeg ble mest fornøyd med:







Hva synes dere? Kunne selvfølgelig ha tenkt meg mange flere forskjellige par, men det begrenser seg når vi skal dra på onsdagen, og skredderen trenger opp til 14 dager på å sy ett par.  Men, jeg bør uansett ikke klage nå :) I tillegg har jeg jo det paret jeg fikk første gangen også, de hvite med kilehæl, de er det bilde av i innlegget "Skomaker" :)

Senere på dagen dro Niklas, Tony og jeg til et senter som heter The Curve, der skulle Tony møte sin nye amerikanske venn Austin, og Niklas og jeg skulle kose oss med bowling og andre spillautomater. 

Niklas synes det er stor stas med spilleautomater:





Så var det klart for tre runder med bowling, vi spilte med gjerde denne gangen, og det var kanskje like så greit :) Ingenting å utsette på stilen? Eller?




Niklas vant alle tre rundene, han gleder seg veldig til å spille masse bowling i Korea, så han blir nok dreven etterhvert:


Tony og Austin koste seg på senteret hele dagen med spilling, kino og lunsj, artig at de rakk og møtes en gang til før vi drar hjem :)

I går kveld hadde vi avskjedsmiddag på taket sammen med den norske nabofamilien. Da bestilte vi mat fra roomservicedeliveries.com, og fikk maten levert på taket, kjempekjekt. Der satt vi i flere timer og koste oss mens barna lekte :) Denne familien skal også være med over til Korea, så blir ikke så lenge til vi møtes igjen :)

Ellers har vi vært veldig spent de siste dagene angående skoleplass til Tony fra høsten av. For å logge seg inn på inntaksidene må han ha en pinkode som han får tilsendt på mobilen sin. Men, han har klart å miste (frastjålet) mobilen sin i Krabi, og har derfor ikke hatt tilgang til koden sin. Jeg ringte inntakskontoret i går, og der fikk vi vite at han har kommet inn på førsteønsket sitt, automasjon på Hitra :) Så, da slipper han heldigvis å flytte til Trondheim for å studere der :)

Da skal vi bare fortsette å nyte den siste helgen vår her i Kuala Lumpur :) 

Ha en sommerfin lørdag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar