fredag 27. juli 2012

Ei innholdsrik uke hjemme på Hitra

På tide med en oppdatering kanskje?! Blir ikke så mye blogging nå når jeg er hjemme på Hitra, men litt kan jeg vel få til innimellom :) Nå har vi vært hjemme i en uke, og allerede rukket en helg på hytta, Barnas dag på Hopsjøen, en bytur, vært hos venner på mat og kos, jentekveld og trimturer i marka. Niklas har vært ute hele dagene, vi har nesten ikke sett han. Han har truffet og lekt med de fleste vennene sine, han fikk også ha med seg en kamerat, Magnus, på overnatting på hytta :)

På Barnas dag var vi så heldige å fikk oppleve Erik og Kalle fra Norske talenter. Erik er i tillegg til å være tryllekunstner, en kjempeflink buktaler, bare se her:


I morgen skal Rune og jeg i bryllup, det gleder vi oss veldig til :) Mamma og pappa skal være barnevakt, de er på Gangåsvatnet i campingvognen sin (helårsplass), så Niklas og venninnen Therese skal være der fra idag til mandag :) Da får vi plutselig en hel helg for oss selv, og det er vi ikke så bortskjemt med for tiden. Så, i dag drar vi til hytta og blir til i morgen, bare oss to :)

Ellers synes jeg det er utrolig godt og endelig gå tur ute i marka igjen, har vært noen turer opp til Margrethes Minde den siste uken. Turen opp til Minde er 2,9 km lang, og på enden av løypa ligger det ei hytte med en  historisk hage :) Jeg tenkte å lage ett eget innlegg om det senere, må bare være sikker på at jeg forteller historien rett først, det er jo en fordel :)

I dag var det så fint vær, at jeg like så godt syklet hjemmefra og til Minde, det var kjempegodt, og jeg fikk svidd av noen kalorier også :)








Ha ei fin helg alle sammen :) Vi skal begynne å gjøre oss klar til camping, hytte og bryllups-helg :)


Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar