fredag 13. juli 2012

Krabi Tipa Resort

Litt mere Krabi før jeg gir meg :) Den dagen vi dro var det selvfølgelig det fineste været, men det trøstet litt å se at det skyet over når vi kjørte til flyplassen :) Vil vise dere noen bilder fra hotellet vi lå på, det heter Krabi Tipa Resort og ligger i følge Booking.com 400 meter fra stranden, noe som sikkert stemmer.

Her er lobbyen, litt stilig med det blå taket synes jeg:


Veien opp til rommene:


Vakkert :)



Bassengområdet, her tilbys også massasje og diverse pleie, men var stengt når vi var der:


Her inne serveres frokosten, rommet vårt var også i samme bygning:


Betryggende opplysning:


Inngangspartiet til frokostsalen og rommene:


Familiesuiten vår:





Hotellet og rommet var vi ganske fornøyd med, hotellet var lyst og trivelig, og rommene var ikke så tungt møblert som hotellrommene i Thailand ofte er. Det som er negativt med hotellet er at det ikke er internett på rommene, og frokosten er utrolig dårlig. Ellers er det utrolig sentralt, som sagt kort avstand til stranden, og nærme hovedgaten med masse restauranter og butikker :)

Her ser dere butikkene ligger på rekke og rad på vei ned mot stranden:


Fine veier, de beste jeg har sett av de plassene jeg har vært i Thailand:


Og, selvfølgelig var det noen skreddere som klarte å selge Rune en ny dress :) Den ble skikkelig slim fit og fin :) Jeg synes det er så mye finere med en slim fit dress på en mannekropp, enn en som henger og slenger rundt :)


Sånn, da er det nok! Nå har jeg fortalt og vist dere bilder fra det vi opplevde på den siste turen vår. Noe med det beste med å bo i KL er hvor enkelt det er å reise rundt til andre eksotiske land. Kunne tenkt meg å reist mange flere plasser, men blir vel forhåpentligvis noen turer fra Sør-Korea også :) Blir litt mere begrenset da, ikke så lettvint når Niklas skal gå på internasjonal skole. Men, noen turer skal vi nok få til :)

Er det noe fint vær hjemme da? Eller er det en typisk trøndersommer? Håper å få noen finværsdager på hytta når vi kommer hjem, så krysser fingrene for det :)

Ha en super fredag da dere :) Vi skal på taket å spise middag å kose oss i kveld :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar