tirsdag 4. juni 2013

Strandbursdag :)

I går fylte verdens beste Vibeke 40 år :) Dagen ble feiret på Wahyeon Beach sammen med damene, der ble det sunget norsk og koreansk bursdagssang, og presangene ble delt ut :)

Aud Karin og jeg hadde kjøpt en vase som hører til fatet vi fikk i avskjedsgave (under lunsjen på tirsdagen), hun fikk også manicure og pedicure i tillegg:


Vi hadde et lite spleiselag, alle hadde meg seg litt hver, og resultatet ble mye god mat:


Og endelig blir stranden rengjort, har ikke vært så fint her den siste tiden, men nå blir det flott igjen :)


Dårlig med traktorer med oppsamlere her nede, koreanerne gjør det på gammeldags vis med raker og flittige hender:


Tiden gikk som alltid så alt for fort, plutselig var mange timer gått, og på tide å dra hjem å lage middag til mann og barn :)

I dag har vi vært i Sjømannskirka og skravlet litt (mye), deretter ble det en rusletur rundt i Okpo. Og, ettersom det er så utrolig varmt nå om dagen, så måtte vi kjøle oss ned med en iskald smootie.

Anne Marie, Aud Karin og Vibeke koser seg med smootie og iskaffe:


Også meg da....


Ellers har jeg gjort ferdig innsending nummer tre i dag, skikkelig flittig student har jeg blitt, så flittig at jeg unner meg selv en liten ferie nå :) Skoleferie, hihi :)

På torsdagen er det helligdag her nede, så da tar vi fri Niklas fra skolen på fredag, og reiser til Jeju i morgen kveld, sannelig på tide med en liten ferietur igjen :)

Ha en fortsatt fin dag kjære lesere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar