torsdag 13. juni 2013

Avskjedsmiddag på Dino

Tirsdags ettermiddag, dro vi på Dino for å spise avskjedsmiddag med familien Nes og familien Andersen, de to familiene skal også flytte hjem, men de drar ikke før neste uke.

Trond, Veronica og Aud Karin:


Ragnar, Rune, Niklas og Vibeke:


Alexander og Kenneth:


Are:


Her er hele gjengen samlet, minus Daniel som var på overnattingsbesøk:


Koselig avslutting med to kjempekoselige familier, savner de allerede :( Men, nå er det opp til oss selv å holde kontakten, noe jeg tror vi kan klare, familien Andersen bor i Trondheim, så det blir nok det letteste, men er jo ikke så langt til Karmøy heller da :)

Tidligere på dagen var jeg og Aud Karin i mainstreet og kjøpte oss steamere, nå blir det forhåpentligvis en fryd å få glatte klær, krysser fingrene for at det funker som fy :) Deretter dro vi videre til Okpo, der kjøpte vi vasen som hører til fatet jeg fikk i avskjedsgave og ruslet litt rundt, før vi dro i kirka. Dette var mitt siste tirsdagstreff i kirka, skikkelig trist å tenke på, men slik er det når livet som expat er over, ikke mye å gjøre med det......Deretter ble det en handlerunde på Dcube her i byen, før vi dro hjemover og gjorde oss klar til middagen :)

I går var det flyttekaos her hjemme, tre koreanere kom og pakket alt som skulle i containeren, og det var ikke lite, utrolig hvor mye som samles opp iløpet av ett år:


Spurte om jeg kunne få hjelpe til å pakke klærne mine, men det fikk jeg altså ikke lov til, nå får jeg bare satse på at de er pent og pyntelig pakket ned, og enkelt å pakke opp igjen:


Rune ligger og har full oversikt:


Da er vi endelig ferdig med denne omgangen, resten av klærne våre er pakket i kofferter som skal være med til Amerika og Hitra, så nå får vi bo i kofferter de siste dagene.......strever fortsatt med pakkingen til USA og Hitra, men nå begrenser det seg for hvor mye jeg kan gjøre om.

Jaja, sånn går no dagan!

Klem, Iren <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar