lørdag 15. juni 2013

Awards program, graduation og hagefest

I går var det Niklas' siste skoledag, i tillegg var det også awards program og graduation på skolen, hvor vi foreldrene også var invitert. Her står Connor fra Niklas' klasse og deler ut programmet for dagen:


Niklas, Isaac og Jini sitter å venter på at det hele skal begynne, venting ser kjedelig ut:


Etter utdeling av awards, som Niklas også fikk, var det litt underholdning fra High School Band, mens alle skiftet om til graduation-kapper:


Fikk også høre det flinke orkesteret igjen:


Også de som gikk ut av barnehagen, mellomtrinnet og ungdomsskolen (tilsvarende i Norge), ble uteksaminert i tillegg til high school studentene. Her har de minste fått sine diplomer, de var så utrolig stolte:


Og tilslutt var det high school stundente sin tur, her leser Dr. Walker et lite dikt før det hele begynner:

 

Så kom dagens verste, nemlig avskjed med alle kameratene, her er Niklas sammen med Dody, Jini, Isaac og Connor, alle disse gutta går i samme klasse :)


Familien Nes har god grunn til å være stolt denne dagen, de hadde nemlig en uteksaminert sønn å feire i går:


Niklas viser fram awards'en sin :)


Så var det klart for kveldens hagefest med Valemon, men ettersom været skuffet atter en dag, ble hagepartyet hold innendørs på Hotel Admiral i Okpo:


Masse god mat å forsyne seg med:




Det ble en tidlig kveld på meg og Rune, må ærlig innrømme at kvelden ble en litt tung bør med tanke på at jeg snart skulle forlate alle sammen. Rørende avslutning ble det også da jeg tok avskjed med mange flotte mennesker, er så utrolig trist å tenke på at jeg må forlate det flotte samholdet vi har fått.

I dag har vi gjort unna en del ærend før vi drar i morgen tidlig, både Niklas og jeg er nyfriserte, for meg ble det 4 timer i frisørstolen for å glatte ut etterveksten, men er så lettvint når det først er gjort :)

I kveld skal vi ute å spise middag på en italiensk restaurant i Okpo og kose oss den siste kvelden vår. Så blir det vel tidlig kveld for å lade opp til reisen til Hawaii i morgen :) Klarer ikke helt å rope HURRA for turen dit enda, men sommerfuglene kommer nok til å flakse litt i magen i morgen tenker jeg :)

Ha en knalle fin lørdag alle dere :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar