onsdag 5. juni 2013

På farten til Jeju :)

I dag er det endelig tid for en langweekend igjen, er jo hele tre uker siden forrige tur :) Neida, mener aldeles ikke å hovere her, vi bare må benytte sjansen den siste helga vi har igjen her i Korea, helgen etter drar vi jo videre.....til Hawaii :) Ok, så hoverer jeg litt allikevel da :)

Denne helgen går turen til Jeju som er en øy her i Sør Korea, jeg har lenge gledet meg til å dra til denne øyen, den skal visstnok være utrolig vakker, og er faktisk kåret som en av verdens sju naturlige underverker :) Kanskje ikke så rart når man ser disse bildene:



Vi skal være der til søndags formiddag, så jeg er spent på hvor mye vi rekker å få med oss av øyen, blir nok til at vi leier oss en bil for å komme oss litt lettere rundt :)

Her er hotellet vi skal bo på, tror nok vi skal klare å kose oss litt der :)


Da er det bare å lade opp batteriet på kameraet, regner med jeg klarer å knipse noen bilder igjen iløpet av helgen. Har selvfølgelig pc med, så blir nok litt blogging underveis også :)

Ha det fint så lenge :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar