tirsdag 5. mars 2013

Surprise!

Kirsten, en av Samsung-damene her, har nettopp fylt 50 år, og i og med at hun da var hjemme i Danmark på dagen sin, stelte vi i stand ett lite overraskelse-selskap for henne nå når hun er tilbake. Hun ble bedt på lunsj hjemme hos Anne Marie,  og vi andre damene stod klare med konfetti og sang bursdagssangen når hun kom :)

Deretter ble champagneflasken åpnet, og i ekte Hollywoodfrue-stil, drakk vi champis på formiddagen :)

 


Her er damene, fra venstre: Anne Marie, Aud Karin, Vibeke og bursdags"barnet" Kirsten:


Vi hadde bestilt indisk mat, det smakte utrolig godt, smaker gjør iallefall den indiske maten, ingen tvil om det :)




Så var det bare å forsyne seg og sette seg til bords, der gikk jo selvfølgelig skravla i ett sett, og vi hadde det riktig så koselig :)

Anne Marie hadde laget et fint festpyntet bord:



Til dessert ble det verdens beste Panna Cotta som Anne Marie lager, vi som hadde smakt den før (på damenes julelunsj) ble ubeskrivelig glad da den kom på bordet :) Den er bare så utrolig god....får vann i munnen bare jeg tenker på den....Har faktisk fått oppskriften, men er sikker på at den smaker mye bedre "borte" :)

Ingen 50 årsdag uten kake, så det måtte vi selvfølgelig ha, denne kaken fra Paris Baguette er en kjempegod sjokoladekake :)

 


Så var det plutselig ettermiddag, og tid for å dra hjem å lage middag til gutta :) Ble en mere norsk middag på de, lagde faktisk torsk, og i følge Rune var det noe av det beste jeg hadde lagd hittil. JIPPI! Så godt med litt skryt :)

Nå skal jeg snart ute en tur, blir en snartur i kirka før jeg skal gjøre noen ærend, deretter tenkte jeg meg en tur på stranda og knipse noen bilder, er så utrolig fint ute nå :)

Ha det fin så lenge :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar