onsdag 6. mars 2013

Strandvær?

Åh, vi har så fint vær for tiden, sola skinner og det er skikkelig vårstemning :) Vintertøyet er byttet ut med lettere klær, og det blir varmere og varmere for hver dag som går. Noe av det beste her nede er at årstidene er så stabile, når det først er vår her, vet vi at vinteren og kulden ikke kommer tilbake, og sludd og snø slipper vi også. Og, plutselig blir det sommer og strandvær. Og, mens vi venter bruker vi stranden til andre ting enn å sole oss, i går dro Vibeke og jeg på en liten fototur på Gujora Beach.

Målet var å ta bilder av strand og sjø, men endte til slutt opp med mest skjellbilder, utrolig mange fine skjell å se :)

De tre første bildene er av noen skjell jeg synes hadde så fine farger, at jeg måtte bare vise dere. Alle er jo selvfølgelig mye finere i virkeligheten, så det havnet en del skjell i lomma etterhvert :)

Her er ett rosa, hvitt og brunt:


Blått:


Og, aprikos:


Så ett lite bildedryss av mine fotomotiver denne gangen:









Fant oss også en liten fotomodell:



Hjelp!


"Ikke no' problem!"


Ellers skinte sola og lagde en glitrende og vakker sjø:









Første dag ute uten jakke, skikkelig herlig å slippe å pakke på seg så mye klær :)



Er så godt og bare rusle å gå på stranden nesten helt alene, var jo bare Vibeke og meg der :) Herlig <3


Håper det begynner å bli litt vår for dere hjemme i nord også? Kjenner jeg Hitra rett, så sludder det og regner det om hverandre på denne tiden, jeg har iallefall ryddet bort vinterklærne flere uker for tidlig flere ganger der hjemme. Men, slipper heldigvis å bekymre meg for det i år :)

Ha en forsatt flott dag alle sammen :)

Klem, Iren <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar