torsdag 7. mars 2013

Piknik og date

I går var det klart for årets første piknik på stranden. Vi kjøpte oss baguetter på nabosjappa Quiznos, og dro til stranden som ligger nærmest Samsung Village, ca 2 km unna. Var litt surere vind i går enn på tirsdagen, men uansett fint utevær :)

Dette var med i "piknik-kurven" min, bladene ble ikke lest for vi skravla jo selvfølgelig hele tiden :) Bladene var jeg så heldig å få av Eva før hun reiste hjem til Norge, utrolig hvordan vi savner ting vi ikke brydde oss så mye om når vi bodde hjemme, her er det stor stas med norske ukeblad, og de går på rundgang :)


Anne Marie leter fram matpakka:


Vibeke er allerede godt i gang med sin Quiznos-sub:


Også meg, neste gang håper jeg det blir varmt nok til å skrelle av seg litt mere klær :)


Utsikten vår:





Stranden vi var på dagen før er nok mye finere enn denne her, men er godt å vite at man ikke trenger å kjøre så langt hver gang man vil på strandtur, Gujora som vi var på dagen før ligger litt lengre unna. Men, vi koste oss i flere timer uansett vi, bare tanken på at det går an å sitte på beach'en i mars er jo helt utrolig :)

På kvelden var Niklas bedt i bursdag hos Daniel, og ettersom det er første gangen Rune og jeg har en kveld alene siden jul, så benyttet jeg anledningen til å be han ute på date <3 Vi dro og spiste og koste oss på Delhi, en indisk restaurant like ved, jeg hadde også vedtatt mobilforbud på daten, er så lei av at guttene sitter med iPad og mobil mens jeg sitter der og prøver å få til en god samtale. Men, er man på date, så er man på date, da skal man bare kose seg :)

Middagen vår, deilig rykende varm tandoori chicken:


Kylling i en slags yoghurtsaus, ris og det aller beste: cheese nan :)


Var koselig å være litt alene, men er nok ikke helt det samme å dra på date når man har vært kjærester i 16 år, det må jeg nok innrømme, men uansett godt med date :)

Deretter var det hjemme å slappe av å kose seg med litt tv-titting, vi så det nye programmet Grottenveien 1, og det skal bli spennende å se hvordan det blir etterhvert, er jo noen sterke personligheter der inne. Har jo selvfølgelig også begynt å følge med den nye sesongen i Helt Perfekt, det er den beste norske tv-serien jeg noen gang har sett, ler meg skakk ihjel hver eneste episode :)

I dag har jeg vært på ny lerketur igjen, ble en lang tur i dag, men det får dere høre mere om i morgen :)

Ha en superfin torsdag kjære lesere :)

Klem, Iren <3












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar