tirsdag 19. mars 2013

Oppdatering

Heisann, føler jeg har sviktet dere litt her inne på bloggen nå, har jo ikke blogget på flere dager, men nå er jeg tilbake, og her kommer en oppdatering fra de siste dagene :)

I helga var vi egentlig ganske rolige, Niklas hadde besøk både på fredagen og lørdagen, og da var gutta for det meste borte på fotballstadion.

Her er Dody fra Indonesia:


Jini fra Sør-Korea:


Og, Niklas from Norway:


På søndagen dro Niklas og jeg en tur på stranden, vi skulle se om vi fant flere fine skjell, Niklas skulle til å plukke dette fine "skjellet", men skvatt litt til da han oppdaget at det var en bitte liten fisk på 4-5 cm:


Fant flere fine skjell til samlinga vår:


Litt gufsent på stranden enda, men er uansett koselig å rusle litt rundt:


Søndagsmiddag på Sky Lounge, chicken fajitas på både Niklas og meg:



Her er restauranten på Sky Lounge, ikke av de fineste restaurantene, men den har sin sjarm:


Litt av hvert her inne når det kommer til møblering:


Og, til Niklas' store glede, et biljardbord:


Og ettersom det er en Sky Lounge, må det jo være fin utsikt:


 Her bor vi:


Så kjørte vi en tur innom Samsung Heavy Industries for å se hvor langt de hadde kommet med plattformen, fikk kun til å ta bilder igjennom bilvinduet, vi må ha ett sikkerhetskurs for å få gå rundt inne på verkstedet. Skal ikke forklare dere noe som helst angående de to neste bildene, blir sikkert feil uansett, hihi, den biten får Rune ta seg av :)


Men, det dere ser i bakgrunnen her er altså plattformen:


I går syklet vi til mainstreet for å kjøpe joggesko til Niklas, det var ikke enkelt, selv om det kryr av sportsbutikker her nede, så er de utrolig dårlige på klær og sko til barn. Koreanerne klær seg til tider i veldig glorete farger, og barnesko er intet unntak. Og, jeg har ikke på gutten min på 10 år sko i 4 neonfarger og borrelås, der går grensen :) Men, fant heldigvis noen Nike-sko tilslutt :)

Ellers har Rune vært hos tannlegen her nede, sykt store prisforskjeller fra Norge, her ble det tatt røntgenbilder, en nøye tannsjekk og en grundig puss til kun 250,- :) Spørs om jeg må våge meg en tur før vi flytter hjem også......

Det var det jeg hadde fra siste dagene, nå har vi bare nedtelling til fredag, da reiser vi til Filippinene :)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :)

Klem, Iren <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar