fredag 22. mars 2013

Like før avreise

Nå er det like før avreise, og gjett om vi gleder oss? Det eneste jeg ikke gleder meg til er å sitte mange timer på flyplassen i Manila for å vente på flyet videre til Caticlan (Boracay), men det er verd ventingen, så går helt sikkert fint :)

Slenger med et bilde fra fjorårets påskeferie, da hadde jeg besøk av Tony, mamma, pappa, lillebror Ivar og min "svigerinne" Line i Kuala Lumpur. Vi dro sammen på påskeferie til Bali, dette bildet er tatt under en av våre utflukter på øya:


Kjenner jeg savner de veldig nå når jeg ser på bildet, synes det er kjempesynd at Tony ikke får anledning til å komme å besøke oss i påsken, men med litt over en uke skolefri, blir det i knappeste laget :( Men, kjenner jeg han rett, så koser han seg masse hjemme, og mamma og pappa tar seg godt av han :)

Nå skal jeg gjøre unna litt småtteri før vi kjører til flyplassen :) Tror det er trådløst internett på hotellet vi skal bo på, så blir nok litt blogging fra Boracay også :)

Ha det fint så lenge :)

God påskeklem fra Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar