onsdag 13. mars 2013

Nytt reisemål

Nå klarer jeg ikke å holde meg lengre, jeg bare MÅ skrive om vårt neste reisemål. Fredag 22. mars reiser vi på påskeferie til Boracay på Filippinene, har hørt så mye fint om plassen, så forventningene er (sky)høye :)

Hotellet vi skal bo på ligger på White Beach, og det skal bli så sykt deilig å bare rusle ned dit hver formiddag :) Vi skal være ei uke, så vi får god tid til å kose oss og slappe av. Hehe, må le litt når jeg skriver "god tid" når jeg snakker om ei uke, før ble jeg kjempestressa av og bare kun være ei uke på ferie, da måtte vi iallefall være 14 dager. Men, nå er jeg så vant til de weekendturene til Thailand og hvor det måtte være, dessuten føles det som om jeg er på ferie hele tiden nå :)

Blir ikke ille dette her :)




Er så utrolig glad for alt vi har opplevd det siste året, dette blir nok den siste utenlandsturen før vi tar fatt på hjemreisen vår, så litt trist å tenke på. Men, vi har forsatt noen reiser innenlands her i Korea før vi drar :) Så ikke noe synd på oss.....

I dag er det gråvær her hos oss, så har sittet masse foran pc'en og kikket på Youtube-videoer fra Boracay, og det gjør jo til at jeg gleder meg enda mere....heldigvis bare 9 dager igjen :)

Ha en fortsatt super onsdag :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar