onsdag 20. mars 2013

Biljard og blomstring

Tirsdagen startet med en god og lang treningsøkt oppe på hotellet, synes jeg har vært skikkelig flink i det siste, og er litt småstolt av meg selv som klarer å motivere meg selv til å trene flere ganger i uka. Da fikk jeg sagt det :) Nok selvskryt :) Ferdig!

Så var det klart for en ny dag i kirka, er mye bedre å dra dit nå når det er vår i luften og vi kan sitte ute :) På lørdagen kunne kirka innvie sitt eget biljardbord, og det måtte selvfølgelig prøves. Susanne utfordret til kamp, resultatet vet jeg faktisk ikke, da jeg måtte overlate kølla til Håkon for å haste videre på litt shopping. Men, jeg lå godt an, så håper han vant for meg :) Men, uansett, Susanne var nok bedre enn meg, jeg scorer kun på flaks :)

Ikke alle steder man kan spille biljard ute på terrassen:


Ellers så har blomstringen av både kirsebærtre, azalea og magnolia begynt, så begynner å bli skikkelig fin vårstemning ute nå, gleder meg til det blir noen grader varmere. Kan ikke annet enn å le litt av meg selv, for om det hadde vært 16-18 grader hjemme i Norge, så hadde skjørt/kjole/piratbukse og sandaler vært på for lenge siden. Mens her klær vi oss litt varmere og venter på varmere vær, har kanskje noe med å gjøre at vi vet det blir varmere her, mens hjemme på Hitra er vi heldige når det er 18 grader og benytter anledningen til å hoppe i sommerklærne så fort gradestokken viser 16+. Men, tilbake til det jeg egentlig skulle fram til: blomstringen :)

Tok noen bilder av kirsebærblomstringen her om dagen som jeg veldig gjerne vil dele med dere:






Fint ja? Og, enda finere blir det, nå er det bare noen få trær som blomstrer, etterhvert vil nok "hele" Geoje blomstre :) Gleder meg :)

Det var alt for denne gangen :)

Ha en fin onsdag folkens :)

Klem, Iren <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar