fredag 30. desember 2011

Billettene er i boks!

I dag bestilte vi billettene til Kuala Lumpur, så om 14 dager reiser vi!!! IIIIK!!! Får et lite sug i magen kjenner jeg, det blir plutselig så virkelig :) Jeg både gleder og gruer meg på samme tid. Er jo litt skremmende å flytte så langt unna lille trygge Hitra. Men, jeg håper og tror det skal gå bra :)

Slenger med noen julebilder med det samme. Her henger julestrømpene til guttene på hver sin dør.

Niklas want it ALL:


Og Tony har vært VERY GOOD:


To søte herremenn under treet:


Juletreet med massevis av pakker under:


Skal ikke store snølaget til før skiene er på, mere snø var det ikke på selveste juleaften hos oss:


Nissemor og nisseungen kom på besøk:


Nå er jo denne jula straks over også, i morgen er det jo selveste nyttårsaften!! Vi drar til Aure i morgen for å kose oss sammen med gode venner, gleder meg :) Skal smake godt med kalkun, fløtegratinerte poteter og waldorfsalat.....bedre mat skal man lete lenge etter :)

Ha ei fin feiring i morgen da folkens!!
GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE!!

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar