onsdag 7. desember 2011

Er så glad!

Er så glad! Ser det er mange som har vært innom bloggen min allerede....hadde ikke ventet en slik respons :)
Har jo egentlig ikke så mye å skrive om enda...hverdagen i Kvernhusvika er ikke så innholdsrik akkurat!! Lever livet som gressenke, og det kan jo bli litt kjedelig innimellom. Rune har allerede dratt til Kuala Lumpur, så kjenner jeg vil blir litt ekstra gira på å dra nedover jeg også. Men, det er uaktuelt å dra enda, leiligheten er ikke helt ferdig enda, og å bo på hotell med Niklas er ikke noe alternativ. Så, vi får smøre oss med tålmodighet og vente til i januar :)

Men, hytta kan jeg jo fortelle litt mere om :)) La jo ut ett innlegg av hytta utvendig før og etter vi begynte å pusse den opp. Så, nå får dere se hvordan den er innvendig :)

Viser noen bilder fra 2009 først, her ser dere stua slik den var:




Stor peis midt i stua:


Her er kjøkkenkroken (de gamle eierne hadde revet ut innredningen):


I dag ser det slik ut! Vi har valgt å beholde det gamle furugulvet, panelet beiset vi i lys teak og taket er  lasert hvitt. Innvendige sprosser skal males hvit...engang...!


Den store peisen ble erstattet av flislagt pipe og Viking vedovn :) Synes muren ble kjempelekker :)


Her vises det bedre at pipa står sentralt i stue/kjøkken. Bak ser vi soveromsdøra til barnerommet, vår soveromsdør gjemmer seg bak pipa:) Ser også litt av verandadøren, den skal også bli hvit :)


Kjøkkenet valgte vi å bruke den ene veggen på stua til, den gamle kjøkkenkroken blir et nytt bad. Kjøkkeninnredningen er fra IKEA, det er smal panel på skapdørene...vi ville beholde hyttelooken :)


Spiseplassen :)


Nytt bad....var bare utedo fra før av...å det ville vi ikke ha!


Innredningen er kjøpt på IKEA, litt hyttestil over den synes vi.


Ved yttergangen:


Har ingen bilder av soverommene enda....ikke av det mest interessante...så regner med det går bra :) Hva synes dere om hytta vår? Stortrives der vi, noe våre nærmeste venner har merket de siste årene. Vi er jo på hytta nesten hver helg, er jo blitt helt asosial!

Tilslutt legger jeg ut et vinterstemningsbilde fra Kvammen....får litt julestemning av bildet her jeg :)


Jeg vil ha snø igjen!!! Vil på skitur til Minde igjen før jeg flytter!!! Men, tror det blir vanskelig å slå den vakre vinteren vi hadde i fjor, det var jo en helt perfekt vinter for min del iallefall :) Flere som lengter etter snø?

Ha en fin lillelørdag alle sammen. Selv får jeg besøk av en herlig jenteflokk (Reidun, Veronica, Monika og Ullrikke) i kveld, vi skal se Love actually. Vi skal også kose oss med gløgg og vårruller (?)...kanskje kommer vi i julestemning? Håper iallefall det :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar