mandag 12. desember 2011

Stemningsfullt i Trondheim by :)

Var ute i Trondheims gater og søkte etter julestemning i helga.....Jeg leter fortsatt!!! Men, kanskje dere andre blir i julehumør etter å ha sett disse bildene?

Her er noen bilder av julegrana på Torvet, kjempefin pyntet :)


Julemarked på Torvet, mange fine boder rundt julegrana :) Julemarkedet er åpent fram til 18. desember.


Denne fine julekrybben var utstilt ved treet:


Julestemning i Nordre gate:








Vår frue kirke (byggeår ca 1200), vakker kirke synes jeg, og kanskje enda vakrere en fin vinterkveld som dette :)




Som sagt kom ikke jeg helt i julestemning denne helga....lurer på hva som skal til i år?? Men, det er heldigvis noen dager til jul enda, så kanskje kommer julestemninga noe senere i år? Vi får se :)

Jeg er forresten overrasket over hvor mange som er innom bloggen min, synes det er kjempeartig:) Hadde blitt glad om flere hadde lagt seg til som følgere...det er bare å klikke på "følg" oppe ved "verktøylinja", trenger ikke å være blogger for å være følger :))

Ha en koselig mandagskveld!

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Glede mæ te i mårra:) Så koslig!

    SvarSlett
  2. Ja, det var kjempekoselig :) Vi var heldige med været også :) Kos dere i morgen da :) Gleder meg til lunsj på torsdagen jeg nå.
    Klem <3

    SvarSlett