fredag 9. desember 2011

Julestemning søkes

I år er det veldig vanskelig å komme i julestemning synes jeg. Men, jeg vet hva som hjelper :) Hvert år siden jeg var lita, har jeg vært avhengig av å se julegatene i Trondheim, da spesielt Nordre og Olav Tryggvasons gate. Så, i helgen skal jeg til Trondheim å søke julestemningen der :)


Dette bildet er tatt i 2010. Jeg synes at julegatene taper seg litt hvert år, så jeg er spent på hvordan de ser ut, men håper på masse julegraner, lys og snø :)


Her er bildet fra julegrana på Torget. Lekkert? Jeg gleder meg som et lite barn jeg :)

Niklas og jeg skal ligge på hotell i hele helgen og bare kose oss. I morgen kommer Ullrikke og Daniel inn, de skal være sammen med oss til søndagen. Vi skal på kino å se den nye julefilmen Arthurs julegaverace 3d :) Så, blir jeg ikke i julestemning etter helga her, så tror jeg den uteblir i år!


Arthur's julegaverace har premiere i kveld, og den ser kjempegøy ut :)

Hva skal til for å få dere i julestemning?

Ha ei fin adventshelg alle sammen!

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Helt enig Iren, vanskelig å komme i julestemning i år, men skal søke lykken i byen sammen gutta på onsdag:)

    SvarSlett
  2. Hei Kristin :)
    Så artig at du har lagt deg til som følger...blir så glad jeg :)

    Koselig med bytur da, håper du finner julestemninga....jeg strever fortsatt...men skal til byen igjen neste uke for å hente Rune...så det blir ett nytt forsøk :))

    Kos dere :)

    SvarSlett