fredag 2. desember 2011

Jeg, en blogger??

Jeg, en blogger?? Egentlig ikke! Men, jeg skal prøve mitt beste :)

I januar flytter jeg med samboer og yngste sønn til Asia, så etter ønske fra venner og familie, lager jeg denne bloggen :) Så da får de en liten innblikk i hverdagen vår der nede :) Bloggen vil nok først og fremst handle om hva vi opplever der nede, men vil nok komme med andre ting som opptar meg også vil jeg tro. Fram til januar blir dette en "prøveblogg", må sette meg litt inn i dette....mange uttrykk i bloggverden jeg ikke kjenner til, og mine datakunnskaper er begrenset til EDB timene på videregående...hehe..:)

Ikke så langt "førsteinnlegg", men dette får holde! Har ikke fått utformet bloggen helt slik jeg vil ha den, så her trenger jeg tid :)) Skal prøve å komme med et innlegg fra vi var på visningstur i Kuala Lumpur....kanskje jeg kan gi dere en sniktitt på leiligheten også...vi får se!!

Ha en fin dag, klem <3

2 kommentarer:

  1. Hei Iren :)
    Da vart det blogg på dæ å ja:) Koseli det blir å følge deg:)
    La meg til som følger i bloggen din jeg, det kan du gjøre hos meg også, lettere å følge hverandre om man gjør det ;)
    Ha en fin kveld......ta ta:)

    SvarSlett
  2. Hei :) Har allerede lagt meg til som følger hos deg :) Koslig at du titter innom. Skal prøve å få til flere innlegg etter hvert. Ha ei fin helg :)

    SvarSlett