torsdag 15. desember 2011

Møblene er kommet!!

På tirsdagen fikk jeg ei gladmelding fra Rune om at møblene begynner å komme på plass i leiligheten vår!! Spennende!! MEN, jeg vet jo ikke hvordan det ser ut enda!! Rune prøver å sende meg bilder via pc'en sin, men jeg har ikke fått noen enda....snufs...er jo så spent på hvordan det ble.

Her ser dere en plantegning av leiligheten vår....som dere ser er det litt (ca 400 m2) som skal møbleres:))


Det høres stort ut med 400 m2, men den er faktisk ikke såååå stor synes vi :)

Måtte le litt da jeg hørte at de ikke fikk inn den ene sofaen vår, den var for stor til heisen, så den måtte de kjøre tilbake for å dele den opp i flere deler!! Er ekstra spent på hvordan sofaen ser ut, vi plukket den ut på visningsturen, men valgte en annen farge enn utstillingsmodellen.

Rune har tatt juleferie, men kommer ikke hjem før på tirsdag (var visst vanskelig å booke om flyreisen). Så, nå er han på vei til Hua Hin i Thailand, der skal han være til mandagen....snakker vi heldiggris?? Trøster meg med at det snart blir min tur også :))

I dag har min kjære bestemor bursdag <3 Hun gruer seg veldig til vi skal flytte, så tenkte jeg skulle gi henne en litt "ego" presang i år. Bruker aldri å gi bort bilder av meg selv, men synes dette bildet er så koselig, så det skal rammes inn å gies i bursdagsgave i år :) Bildet er tatt på hytta når bestemor kom dit på besøk (for første gang) i september i år. GRATULERER MED DAGEN BÆSTA <3



Ha en fin dag alle dere! Jeg skal kose meg med lunsj på Pikene sammen med Kristin i dag, så blir det vel en runde på bursdagsbesøk. Min kjære svigermor har også bursdag i dag :) Gratulerer <3

Klem, Iren <3





1 kommentar:

  1. Her får dere det fint. Veldig fint bilde av dere, dette blir nok Besta di glad for, tenker jeg. Hils fra tantebarna hennes herfra også da.

    SvarSlett