onsdag 28. desember 2011

Siste arbeidsdag

I dag er det en litt spesiell dag for meg, jeg har hatt min siste arbeidsdag på Rema 1000, Hitra. Men, det er egentlig ikke vemodig, bare litt rart.....Kommer til å savne kolleger og de blide kundene, men etter 14 år i butikkyrket, skal det bli godt med en "liten" pause :)

Ellers har jeg bare koset meg sammen med familien i jula. Julaften ble en veldig vellykket dag, og alle ble fornøyde, både store og små :) 1. juledag var vi 13 stykker samlet til julefrokost/lunsj til mamma og pappa, det er noe av det beste med hele jula...da sitter vi og koser oss ved bordet uten noe stress og mas, barna leker mens vi voksne nyter et lengre enn langt måltid :) På kvelden trosset vi Dagmar og dro til Hjorten på fest, skulle ikke mange glassene med vin til for å få meg i finformen gitt! Har vært dårlig med alkoholinntaket i år, så kroppen tålte merkelig lite.

Og vet dere hva? I natt ble jeg vekt av at telefonen ringte, ble litt nervøs med det samme iom at Tony var på fest. Men, det var Falcken fra Trondheim som ringte, da kan dere tro jeg lurte.....ringer de rundt til folk midt på natten liksom?? Ivar låner en bil som enda er registrert på Rune, bilen sto parkert i Rosenborg gate (i en bakke) og en annen bil hadde krasjet/sklidd inn i bilen for så å krasje inn i ei trapp, så de måtte ha tak i Ivar slik at han kunne flytte den. Kunne tenkt meg å sett maska på Ivar da han gikk ut på trappa å fikk se dette:


Skulle gjerne ha lagt ut flere bilder fra jula, men jeg har kjøpt meg ny pc (julegave til meg, fra meg), og har ikke lagt inn programmet jeg trenger til bildene enda. Men, lover å legge inn bilder så fort jeg får det til :)

Ha ei fortsatt fin jul da dere :)

Juleklem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Vi ble ganske overraska når telefonen ringte og tok en titt ut vinduet. Nå vet vi hvertfall at vi ikke skal parkere i bakken flere ganger.

    SvarSlett
  2. Hehe...tror jeg hadde blitt ganske forfjamset selv :) Stakkars eier av den andre bilen....fikk Ivar snakket med han/hun eller?

    SvarSlett