lørdag 17. desember 2011

Fantastisk julelåt

Endeli daler snøen ned ute, noe jeg blir veldig glad for iallefall :) Håper på masse snø, akelek og skiføre før jeg flytter :)

Når det snør, er det ekstra koselig å høre på julemusikk og da må jeg bare dele denne fantastiske fine julelåten med dere. Blir nesten litt rørt hver gang jeg ser denne videoen jeg. Skulle tro at Martina McBride og Elvis faktisk deler scene i virkeligheten, utrolig hva teknologien får til i dag :) Videoen er et opptak fra 1968, og det tok 4 uker å lage denne nye versjonen med Martina McBride "lurt" inn på scenen :) FANTASTISK! Ekstra kult er det at Martina McBride faktisk ser ut som den 70-tallsdama :))

Kos dere med låta! Her er den:


Hvilken julemusikk/julesang får dere i julestemning?

Ha en finfin lørdagskveld :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar