tirsdag 20. desember 2011

Jippi!

Jippi!! Da er 5 ukers ventetid over! Hentet kjæresten min i Trondheim i dag, og etter 5 uker var det utrolig godt å få han hjem igjen :) Vi er jo egentlig godt vant til å være borte fra hverandre, men 5 uker er litt i drøyeste laget for min del. Er ikke sikker på om han er av samme mening, han har jo levd livet med "gutta", og hatt det kjempefint. Jeg har advart han om at nå venter både julevask og julepynting, så tror han gruer seg litt til hverdagen her hjemme. Men, så snill som jeg er, så slipper han nok billig unna :)

Her er et kjærestebilde tatt i Sopot (Polen) i fjor:


Før vi hentet Rune, ble det litt shopping på Trondheim Torg. Kjøpte litt til meg selv (...eller...det ble vel et helt antrekk...), og noen julegaver :) Så hadde vi en deilig lunsj på Bari, der er det sykt god mat...nammis :) Hvis dere ikke vet hvor det er, så ligger det i Munkegt. 25, ved Frati. Så, da vet dere hvor dere skal spise neste gang dere er i byen :)

Jeg og Rune var også en tur på IKEA for å plukke ut stoler til spisestuen i Kuala Lumpur, så nå er det bare å sende en ny shoppingliste til Jonathan :) Enkelt!

Det ble disse stolene, Henriksdal med Linneryd trekk og brunsvart stamme:



Da er det kveld her i huset :) Må bare se Privat praksis før jeg køyer.

Ha en fin tirsdagskveld!

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar