mandag 19. desember 2011

Juleshopping!

I dag drar jeg og Veronica til Trondheim by, skal nemlig hente min kjære der i morgen. Gjett om jeg gleder meg?!

Selv om jeg gleder meg mest til å hente Rune, så gleder jeg meg til selveste byturen også. Jeg er litt byavhengig, trenger en bytur litt oftere enn de fleste tror jeg...kjenner jeg blir rastløs om jeg ikke kommer meg til Trondheim med jevne mellomrom. Og, ekstra koselig er det jo å dra til byen nå når det er adventstid og julestemning i alle butikker :)

Er jo ikke lenge siden jeg og Niklas var på bytur, men når han er med får jeg ikke innpå noen klesbutikker!! Så da ble det ikke noe shopping på meg. Men nå når jeg drar uten barn, kan jeg tenke bare på meg selv! Luksus :) Så, første stopp på vei inn blir vel på City Syd. Tenkte å se om jeg finner meg en dongeribukse, og selv om jeg ELSKER å shoppe, så er det å finne en dongeribukse noe av det verste jeg gjør. Vanskelig å finne en bukse som en blir fornøyd med synes jeg. Men, vi får se, finner jeg en så blir jeg glad, finner jeg ikke, så er det helt greit det også...pytpyt!! Skal også kjøpe enda en julegave til Rune, har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal kjøpe, men jeg tar det med forbausende ro i år....gidder ikke å stresse!

Veronica og jeg skal ligge på Granåsen hos min snille tante Randi i natt, der er vi alltid velkommen, og det er så koselig å være der :) Ikke minst har hun en fantastisk utsikt mot hoppbakkene :) Fint?


Ellers virker det ikke som om det blir noe hvit jul hos oss i år. Det synes jeg egentlig er litt trist, blir ikke helt det samme med julefeiring uten snø. Savner dere snøen? Eller synes dere det er helt greit uten?

Ha en fin dag, håper dere ikke stresser for mye...det er jo noen dager igjen enda :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar