fredag 6. januar 2012

Weekendtur

Da er vi inn i ett nytt år igjen. Tror jeg aldri har vært så spent på et år som jeg er på 2012. Nå skal det skje store ting, vi skal flytte LANGT, Tony skal prøve å bo hjemme alene, jeg og Rune blir endelig samboere på "ordentlig", Niklas skal begynne på internasjonal skole, kulturutfordringer og masse masse mere. Er det rart det kribler litt i magen?

Vi reiser fra Trondheim fredag 13. (!) januar kl. 17.15, og kommer frem til Kuala Lumpur lørdag 14. januar kl. 15.50 (lokal tid). Vi har kun en mellomlanding i Amsterdam. Det blir en reisetid på 15 timer og 35 minutter. Er litt spent på hvordan Niklas takler en slik lang reise og jetlaget, men håper det går fint.

Vi har også bestilt oss en liten tur til Bangtao i Phuket, reiser torsdag 19.1 og "hjem" igjen mandag 23.1. Som de fleste sikkert vet, grenser Thailand til Malaysia, så det er ikke lange reisen dit, turen tar litt over 1 time :)

Her er noen bilder fra Bangtao Beach:




Hotellet vi skal bo på heter Andaman Seaside Resort, og er et 3 stjernes hotell nær stranden. Ser ganske bra ut på bilder, håper det tilfredsstiller mine kresne krav :)



Gleder meg til å ta mine egne bilder fra Thailand, det er jo så utrolig fint der :)

Skjer ganske mye framover nå, det har ikke helt gått opp for meg enda. Jeg bør kanskje begynne å pakke?

Mange er nysgjerrige på hvordan leiligheten vår i Kuala Lumpur ser ut, så skal lage et innlegg om den en av de nærmeste dagene :)

Ikveld har noen venner av oss arrangert en avskjedsfest for oss. Vi skal kose oss med reker og vin, gleder meg til å tilbringe en "siste" kveld med de før vi drar :) Ha en fin fredagskveld dere også!

Klem, Iren <3

2 kommentarer:

  1. Bra du ikke er overtroisk Iren.
    Jeg har ikke turt å reise på fredag den 13 :)
    Håper alt står til forventningene og at dere får et flott år. Klem <3

    SvarSlett
  2. Er ikke noe spesielt overtroisk nei Lena :)
    Ikke mange dagene igjen nå, og vi gleder oss.
    Klem <3

    SvarSlett