tirsdag 10. januar 2012

Gallery @ U-Thant

Jeg vet det er mange som venter på å få se bilder fra leiligheten vår i Kuala Lumpur. Så, nå kommer det endelig et innlegg om den :)

Leilighetskomplekset vi har leiligheten i heter Gallery @ U-Thant og ligger i et område som heter Ampang Hilir. Bygget ble ferdigstilt oktober 2010, men leiligheten vi flytter inn i er helt ny. På noen av bildene ser dere at leiligheten ikke er helt innflytningsklar (bildene ble tatt på visningstur), men nå skal den være møblert og klar :)

Her er lobbyen vår:


Tørrkjøkken:




Balkong:


Masterbedroom:



Stua sett fra kjøkkenet:


En annen del av stua:


Niklas' rom:




Badet til masterbedroom:



Gleder meg til å vise dere den ferdigmøblert :) Har jo ikke sett den med møbler selv enda, så jeg er kjempespent :) Ikke lenge igjen nå!

Har begynt og prøvepakket litt nå, ble ikke så mye som jeg fryktet. Tenkte jeg skulle begynne å pakke på "ordentlig" i dag.

Ha en fortsatt fin tirsdag!

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar