fredag 13. januar 2012

Spennende dag

Dagen i dag tror jeg må være en av de verste, men samtidig mest spennende dagen i mitt liv. Det er tungt å dra fra Tony, men jeg vet han får det godt her hjemme. Han gleder seg jo til å få hele huset for selv selv, og har allerede planene klar for helgen :) Godt å tenke på at han kommer og besøker oss i påska, da har jeg noe å se frem til :)

Fine Tony gutten min:



Ellers har vi endelig klart og pakket ferdig, det er jo bra ettersom vi reiser om ett par timer!!! Vi klarte oss med 4 (tunge) kofferter, noe jeg er sjokkert over at  vi klarte.

Ha en fin dag kjære blogglesere :) Selv håper jeg at vi får en fin reise. Er spent på hvordan det blir å reise en slik lang reise med Niklas, men får satse på at det går fint :)

Klem, Iren <3

4 kommentarer:

  1. Go tur snuppa, håper du får et fantastisk eventyr framåver å sug t dæ ailt av lærdom så du kain informer mæ når du kjæm heim ijæn :D Kjæmpe gla i dæ <3
    -R-

    SvarSlett
  2. Takk <3 Vart ei natt i Amsterdam herre gangen å pga fårsinkelsa :( Mn, no e vi her :)

    SvarSlett
  3. Masse lykke til, Iren, til dere alle! Regner med det er noen ikke så langt unna her som holder et våkent øye med Tony ;)
    Og jeg kommer til å holde et øye med dere...;))
    Synes det er moro at du får denne opplevelsen!!
    Hilsen Randi:)

    SvarSlett
  4. Takk for det Randi :) Artig at du følger med :)
    Klem, Iren

    SvarSlett