mandag 18. juni 2012

Verdenskart

Ettersom vi har reist en del med Niklas den siste tiden, tenkte vi det var fint om han lærte litt om landene vi har vært i. Den enkleste og mest interessante måten å gjøre det på, var å kjøpe et digert verdenskart :) På kartet har han merket av landene vi har besøkt, og nederst på kartet har han merket av flaggene til hvert av landene. Kjempefin måte å lære litt geografi på :) 

Her er Niklas og hele verden :)


Mest røde prikker nede i Asia, ikke alle barn som er så heldige å få oppleve 7 land på 5 måneder :) Og, flere skal det bli :) Håper dette blir ett minne for resten av livet til Niklas, er spent på hvor mye han husker når han blir "stor" :)



Ellers så har det vært noen rolige dager, vi har koset oss en del nede ved bassenget:


Har hatt en del problemer med kameraet mitt i det siste, så dårlig kvalitet på mange av bildene, men håper jeg får fikset det når jeg kommer hjem. Apropos det å komme hjem, jeg kjenner jeg begynner å bli litt småstressa nå,  i dag er det bare 1 måned til vi reiser hjem, og det har jeg ikke noe spesielt lyst til :( Selvsagt savner jeg familie, venner og hytta hjemme, men det er ikke noe jeg går å tenker på hele tiden, og han jeg savner ALLER mest, kommer jo nedover om 8 dager :) Det skal bli godt det :) 

Ha en fin mandag da folkens :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar