tirsdag 19. juni 2012

Skomaker

Etter å ha levert Niklas på skolen i går, dro jeg hjem til Camilla (nabobygg), hun skulle få besøk av en skomaker flere av de norske damene hadde benyttet seg av tidligere. Jeg har bestandig gått glipp av disse møtene, fordi jeg har vært oppe i Mont Kiara. Men, i går fikk jeg endelig tid til å være med :) Jeg skrev ut et bilde av ett par Vagabondsandaler jeg synes var fine, og leverte bildet til skomakeren, så nå er det bare å vente i spenning på resultatet :)

Her er skoene jeg fant fra Vagabond, men jeg bestilte de i en mørk brun farge:


Jeg bestilte meg også 2 par til, og om 10 dager er de ferdige, så da er det bare å vente :) Hvis jeg liker de, blir det vel noen par til tenker jeg :)

Ellers var jeg en tur ute på shopping i går mens Niklas var på besøk hos en kompis. Fra begynnelsen i juni til slutten av september er det Malaysia Mega Sale Carnival, det vil si at det er salg på nesten alle butikkene! Men, nå liker ikke jeg å handle på salg, vil handle nyheter jeg, det er det som er gøy :) Men, fant meg noe småtteri allikevel :)


Jeg strever fortsatt med den designfeilen på bloggen min :( Det blir hvit ramme rundt skriften min, så hvis noen har tips som kan hjelpe, så blir jeg veldig glad :) Fryktelig irriterende når det ikke fungerer som det skal!


Nå er det bare 1 uke igjen til Tonykos!! Gjett om jeg gleder meg?! Begynner og kjennes på nervene mine at han skal reise alene, men jeg regner med det går kjempefint :)

Ha en fortsatt fin dag:)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar