tirsdag 5. juni 2012

Ikke så verst allikevel?

Da er visningsturen vår over, og jeg må innrømme at jeg er litt lettet nå. Jeg har hele tiden sett litt mørkt på å flytte fra den fine byen Kuala Lumpur, og over til det mere dystre landet Sør-Korea. Men, etter visningen, føles det ikke fult så ille lengre. Kuala Lumpur er jo mye mere eksotisk plass enn øya Geoje, men Geoje har sine fordeler den også :) Det jeg gleder meg mest til er klimaet, blir vel varmt til tider her i KL, så varmt at det ikke er behagelig å gå seg en tur ute, her renner svetten etter en 5 minutters gåtur til butikken. Mens i Geoje er det en behagelig temperatur allerede i mai, og man kan sitte ute å kose seg fra tidlig på våren til sent på høsten :) Når vi var der nå, så var temperaturen og været det samme som en knall sommerdag hjemme i Norge i juli/august :)


Ellers gleder jeg meg til endelig å kunne kjøre bil igjen :) Trafikken var ikke skremmende i det hele tatt, og de kjører på høyre side (noen som igjen innebærer at man får girspaken på høyre hånd, ikke venstre som her nede), den eneste store ulempen i trafikken, er farten, de kjører som noen svin! Men, jeg får bare ligge å sinke, så får de bare flakse forbi meg :) I og med at vi blir boende i Korea, så blir det vel mest sannsynlig en koreansk bil. Håper jeg får kjøre en liten bil, men er jo veldig fin denne også:


Flyturen hjem gikk kjempefint, tok oss over 13 timer fra vi dro fra hotellet til vi var hjemme i leiligheten. Det blir en litt lang tur når turen er på dagtid, men med masse gode filmer på flyet gikk det som en drøm :) Niklas var kjempesnill, og koste seg med tegnefilm og tv-spill, vi var også så heldige og reiste business, og det hjelper jo utrolig mye på flyopplevelsen det også :)


Så, da kan jeg endelig senke skuldrene og slappe av litt, er ikke så bekymret lengre, det var jo ikke så verst allikevel :)  Men, jeg er utrolig glad for at vi enda har en stund igjen her nede før vi flytter, skal prøve å nyte tiden maksimalt. Niklas skal fortsette engelskskolen ut juni, og da skal vi ta ferie å kose oss sammen med Tony før vi drar hjem til Norge 18. juli :) Utrolig godt å tenke på at han kommer nedover snart, bare 21 dager igjen nå :)

Ha en fortsatt fin dag alle sammen :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar