mandag 11. juni 2012

Koreasamling

I går var vi på Koreasamling, der var det en kjempeflink koreansk foredrager, hun fortalte oss masse om koreansk kultur og historie. Imens vi voksne var inne å hørte på foredraget, fikk barna sitte på naborommet å male batikk.

Her sitter kunstneren Niklas:



Synes bildene var kjempelekre, tror jeg må en tur ned til byen en dag å kjøpe flere lerret, dette har jeg også lyst til å prøve:) Det i gull er trykt på lerretet, så er det "bare" å fylle på med fine farger :)



Lunsjen spiste vi på en kinesisk restaurant sammen med barna, før de dro på kino, Madagaskar 3, og vi voksne tilbake til foredraget. I lunsjen fikk vi servert blant annet denne retten:



Så, da er vi i gang med en ny og litt roligere uke. Vi har faktisk ingen planer! Litt godt det også :)

Ha ei fin uke alle sammen :)

15 dager til Tony kommer nå!!

Klem, Iren <3

4 kommentarer:

  1. Mimmi likte bildene kjempegodt dem var fine. Midt i blinken for jeg elsker blått. Maten dere fikk servert kan jeg stå over, den så ikke så god ut. Gleder meg til dere kommer hjem.Klem fra oss her.

    SvarSlett
  2. Eni m Mimmi :) bildan va kjæmpe fine (du får kjøp m eit par lerret å rull sammen å ta m heim t Therese) :)))

    SvarSlett
  3. Så der e den nye kunstnern i familien ja!! Fine bilda Niklas:) Må sæll dæ inn såm læregutt t Erik Høiem no vettu:) Syns no fesken så go ut å æ da...så d ikke va nå komentara på smaken,så æ kår ut i fra att den fikk legg i fre? hehe...

    Hilsen
    Frode

    SvarSlett
  4. Ja, vi e kjæmpestolt av bildan :) Fesken va go sa dæm såm spist av den, fekk heldigvis særvert nå ainna å da :)

    SvarSlett