lørdag 23. juni 2012

Hair straightening permanent

Her nede blir man skikkelig bortskjemt når det gjelder egenpleie, alt er så billig vet dere, spa, manikyr, pedikyr, frisørtimer osv, og da er det jo fort lett å prøve nye ting også. Manikyr og pedikyr er fast hver uke, så nå har jeg snart brukt opp pakken jeg kjøpte tidligere i "vinter". Massasje og diverse spabehandlinger holder jeg meg unna, gidder ikke å bruke tid på noe jeg ikke liker, jeg er vel en av få som ikke liker spabehandlinger. Klippet håret har jeg gjort flere ganger i år, enn jeg bruker på ett år hjemme. Men, i går var jeg hos frisøren og prøvde noe nytt (for meg), jeg tok en glattepermanent :) Så nå sitter jeg med helt slett hår, som til min store fortvilelse ikke kan vaskes før på mandag!! Jeg som vasker håret mitt iallefall en gang om dagen! Jaja, man må lide for skjønnheten vet dere :) Fikk også klipt av de slitte tuppene, som det selvfølgelig blir en del av etter daglig vasking, føning og glatting. Men, nå slipper jeg iallefall og glatte det på en god stund, håper jeg :)

Slik så jeg ut etter behandlingen, bildet er tatt med Iphone, så dårlig kvalitet:


Ser ut som Dr.Cafe Coffie må vaske speilet sitt snart :) Jeg er spent på om resultatet holder seg, og at håret ikke blir så frizzy som det pleier å bli :)

Ellers var vi i treårs-dag hos søteste Serenne i går, der var de fleste statoilbarna samlet, og det så ut som de hadde det koselig :) Rune var på fotballkamp igjen, denne gangen mot Samsung Heavy Industries, og de vant 9-1 (Rune stod for 3 av målene).

Skrev i Thailand-innlegget at vi drar til Thailand på mandag, men glemte å skrive datoen, vi drar mandag 2. juli :) Tony kommer nedover på tirsdag, og Niklas har skole ut uka, og da blir det en velfortjent ferie på gutta uka etter :)

Ha en flott lørdag da dere :)

Klem, Iren <3
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar