fredag 19. juli 2013

Lykke for meg :)

Jeg vet jeg har vært heldig som har fått opplevd så mye de siste årene, jeg har hatt det utrolig fint og kjent på hvor lykkelig jeg har vært flere ganger. Men, man trenger ikke å reise langt bort for å føle virkelig lykke.

I går spilte Niklas og Tony litt fotball ute på plena, mens de spilte stod jeg inne på kjøkkenet og laget hjemmelaget pizza som jeg viste Tony hadde savnet mens mamsen var borte. Mens jeg stod der og knadde deig, hørte jeg latteren til guttene mine som hadde det gøy ute, det ga meg en så utrolig god følelse, og akkurat der og da kjente jeg en enorm lykke. Når man har savnet noen så lenge som jeg har gjort, så er det de små øyeblikkene som gjør meg lykkelig, små øyeblikk som jeg ikke tenkte så mye over tidligere, men verdsetter så mye nå :)


Er vel ikke alle som blir lykkelig over og endelig lage en hjemmelaget pizza som ikke havnet i søpla (takk og pris for endelig ha tilgang til både over og undervarme):


Ei som var lykkelig over å ha blitt bedt på pizzakos, en som ikke er så glad i at mor knipser bilder og en som begynner å bli rimelig lei av å posere hele tiden :)


Som dere ser sitter vi å spiser i stua, jeg har nemlig måttet kaste ut spisestuestolene mine, "skinnet" i dem var helt ødelagt, så må nok dra inn til Trondheim å finne meg en ny spisestue (litt lykke det også).

Hvert år uke 29, arrangeres Hopsjødagene her på Hitra, dagene startet på onsdagen, men på grunn av været har vi ikke vært der enda. Men, i dag er Barnas Dag og da har jo selvfølgelig Niklas veldig lyst til å dra, så vi får håpe på oppholdsvær i noen timer iallefall :)

Ha ei super helg alle sammen :)

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar