søndag 4. august 2013

Reiselysten og rastløs

Jeg kjenner jeg er skikkelig reiselysten og rastløs for tiden, er jo ikke vant til ikke å ha noen reiseplaner å se fram til, det siste årene har det bestandig vært: "Snart reiser vi til.....". Men, i dag blir det tur, ikke fult så spennende, men ei lita uke i Trondheim :) Jeg gleder meg faktisk veldig, har jo ikke ruslet rundt i Trondheim siden i fjor sommer, og i tillegg åpner nye City Lade på onsdag (?). Niklas skal delta på RBK fotballskole
denne uka, så jeg har formiddagene for meg selv, sikker på at både han og jeg kommer til å kose oss glugg ihjel :)

I dag er også en spennende dag for Niklas, fotballaget hans er nemlig fotballaget som skal gå innmarsj på Rosenborgkampen mot Sogndal i kveld, gjett om det er gutt som gleder seg :)

Da får vi håpe at Rosenborg knuser Sogndal på Lerkendal i kveld :)


I dag har også tantegullet mitt Kay Stefan bursdag, han er skolestarter til høsten, noe han gleder seg veldig til :) GRATULERER MED DAGEN DIN :)


Har med meg fotoapparatet, så skal prøve å få tatt flere fine bilder fra uka vår, blir dårlig med nett iløpet av uka tror jeg, så oppdateringer kommer til helga :)

Ha ei super uke :)

Klem, Iren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar