søndag 18. august 2013

Pusse, pakke & montere

Som dere kanskje leste i gårsdagens innlegg kom containeren på fredag, to russere pakket ut lastebilen og fikk alt på plass i garasjen med god hjelp fra "svigerfar". Jeg stod og krysset av kollinummer, noe som i seg selv var en liten utfordring ettersom de koreanske tallene var litt utydelige.

Så i tillegg til husvask som jeg har holdt på med i det siste, oppussing av et soverom, montering av spisestue og studier, har jeg dette som må pakkes ut:


I går åpnet jeg alle eskene for å se hva de inneholdt, og det var salig blanding i de fleste eskene, ikke enkelt. Her ser dere et eksempel (og dette var kanskje den mest "ryddige" esken): Alle klærne ligger i en haug oppe i noen få trådhyller....Det verste er at alle klær må vaskes på nytt, de lukter ikke godt, var litt klamme og veldig skrukkete....Hadde nok klart å pakke mye bedre selv, men jeg fikk jo ikke hjelpe til.


Så da vet dere hva jeg har å gjøre de neste dagene.....krysser fingrene for god klestørk ute :)

Nei, nå skal jeg sette igang her, i dag står maskering av soverom og montering av spisestoler for tur....Monterte en stol i går, og tror dere ikke jeg klarte og montere den opp ned??? Haha :) Må prioritere å få hjemmet i orden før jeg kan plassere alt i de x antall eskene på plass :)

Ha en fin søndag kjære lesere!

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar