tirsdag 13. august 2013

Granåsen

Mens jeg bodde i Korea savnet jeg Tonygutten min kjempemye, og gledet meg til å bo sammen med han når vi flyttet hjem igjen. I vår søkte han på automasjon på Hitra vgs, men senere på våren fikk vi vite at tilbudet ble nedlagt på grunn av lite søkere. Han må  istedet studere i Trondheim, hvor han heldigvis kom inn på andreønsket sitt, samme linja på Strinda vgs. Så nå blir Niklas og jeg boende alene, noe som kommer til å blir fryktelig rart.

Ettersom vi bodde i Korea når han skulle på hybeljakt var det veldig vanskelig å hjelpe han derfra, men rett etter jeg kom hjem fikk jeg et tips om ledige hybler på Rosenborg Studentby, jeg tok kontakt, og fikk hybel med en eneste gang. Eneste lille ulempe er at hyblene ikke er klare (ferdigbygd) før i slutten av september, men heldigvis er tante Randi så snill og stiller med rom til han imens :)

Skolen starter han på i morgen, så i går kjørte jeg og pappa han inn til Trondheim, og hjalp han å ordne opp i diverse ting før vi dro hjem igjen. Jeg fikk også hentet den nye spisestuen jeg bestilte forrige uke når jeg var i byen :) Det var faktisk nesten like vanskelig å dra fra Tony i byen som det var når jeg reiste til Asia, han synes det var litt rart selv også, men heldigvis kommer han en tur hjem allerede til helga :)

Tante Randi bor på Granåsen rett over veien for hoppbakkene, og det var henne jeg og Niklas overnattet hos i forrige uke. Her kommer noen bilder fra uka vår:

En tur nede ved hoppanlegget:




Helt til venstre på bildet ligger et rødt hus med svart tak, det er tantes hus:


Tantes katt Katten:


Niklas og jeg koser oss ute etter endt fotballskoledag:


Potetgullflak som ligner på "Skrik":


Fikk utdelt RBK trøye første fotballskoledagen:


Ettermiddagskos med Scrabble:


Ellers var vi på besøk hos Hermansen og co, Soligard og co, onkel Ivar og tante Line kom på besøk hos oss på Granåsen, og Vibeke og jeg hadde en date nede i byen. Kjempekoselig å møte de alle sammen igjen, og nå blir det heldigvis ikke så lenge til neste gang :)

Ha en fin tirsdagskveld kjære dere :)

Klem, Iren <3


3 kommentarer:

  1. Some webmasters try to apply articles from free substance directories to make visitors to their internet site and make some money. This is mostly large for those who have only begun working as an affiliate for different companions and do not still have any support, yet need to develop small niche sites to visitants to their internet site so that they can start out making revenue.
    thank you for your great article and blog it makes my day
    OLANSI FACTORY

    SvarSlett
  2. I'm experiencing a new short difficulty When i cant appear to be competent to join the feed, I'm using search engines readers.
    Hanging and wiving go by destiny.
    shopbymark

    SvarSlett
  3. I am often to blogging and i really appreciate your content. The article has really peaks my interest. I am going to bookmark your site and keep checking for new information.
    pm 0.1 filter
    hydrogen water machine amazon
    ionic air purifier reviews consumer reports

    SvarSlett