fredag 23. august 2013

11 år og "nytt" rom :)

På onsdagen fylte Niklas hele 11 år! Helt utrolig å tenke på, synes ikke det er så fryktelig lenge siden han hadde hastverk med å komme ut jeg :) På dagen hadde vi kaffeselskap med mimmi & bestefar, bestemor & bestefar, tante & onkel, Signe & Jørgen og Veronica :)

Her åpnes pengekonvolutter, så nå er det bare å bestemme seg for hva man skal spare til denne gangen :)


Mimmi & Tinka:


Tinka hadde pyntet seg med musefletter og hettegenser, så utrolig nusselig :)


På fredagen kom Niklas hjem fra skolen med masse feber, han sov seg gjennom hele dagen, og våknet ikke før tidlig lørdags morgen. Lørdagen var han bedre, men fikk et tilbakefall, og sov fra søndags formiddag til mandags morgen. Dette var jo litt kjedelig iom at vi var barnevakt for Tinka i helga, hun skjønte ikke hvorfor Niklas ikke hadde tid til å leke med henne. Før Niklas sloknet på sofaen, hadde de en liten kosestund:


Mens Niklas sov seg gjennom så og si hele helgen, fikk jeg og Tony ryddet ut på Tony's soverom, slik at det var klart til å males. Det er nå blitt en tv-stue for barna, og jeg ble fornøyd med resultatet.

Mangler noe småting enda, spørs om det ikke må bli en større tv blant annet:


Niklas har stilt ut alle fjernstyrtbilene sine:


Signe klaget over størrelsen på tv'en, så spørs om det ikke må investeres i en større :)


Godkjent Rune?

Litt gøy å se dette rommet slik det er nå, for tidligere har det ikke vært mulig og sett stort av gulvet der inne, hehe :) 

Niklas' soverom er nå et soverom og ikke lekerom, satte kun en pult der inne, ble for trangt å ha den i lillestua. Når Tony er hjemme, slår vi bare ut sovesofaen på lillestua, deilig med litt bedre plass :)

Her er soverommet, mangler bein på senga, de ble visstnok knekt mens jeg bodde i Korea......



Så godt og endelig være ferdig :)  Nå holder jeg på og vasker klær, alle klærne vi fikk fra Korea må vaskes pga ekkel lukt etter fraktinga.....og, du vet du har mye klesvask når du må låne tørkestativer av naboer :)

Ettersom Tony ikke kommer hjem denne helga, drar Nikas og jeg til hytta i dag, vi skal være der bare ei natt, gleder meg veldig, er ei stund siden vi var der sist :)

Ha ei flott helg!

Klem, Iren <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar